• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftintresserade i Stockholm!

Söker nya vänner som har gemensamma intressen, då jag inte bott i stan så länge. Någon som är glad på de flesta aktiviteter, inomhus som utomhus!
 
hej, hej jag har börjat åka slalom och gick en klätter grund-kurs förra sommaren, men nu har det mest blivit cykling för min del, vore jättekul med med en kompis med samma intressen:)
 
Hänger gärna på!

Hej!
Jag hänger gärna på! Är också ganska nyinflyttad hit och skulle tycka att det var skitkul att hitta på något!
/Jane
 
Jag hittar också gärna på något, paddlar, cyklar, vandrar, hajkar, seglar, klättrar etc.

Tänkte prova på kitesurfing i sommar, någon som känner för att hänga med?
/Anna
[Ändrat av Naan 2006-05-01 kl 21:33]
 
Såg någon galning vid Björkvik idag med kite, ca 1 m höga vågor som bröt och han hade så kul så ;)

Vi försökte med opackad K2:a, paddla, men rodret vek sig... metallroder, inte Point65:s plast..

// Jocke
 
Jag hänger också mer än gärna på!

Hej

Nu då solen börjar titta ut vet man ibland inte vad man ska göra av sig då man bara vill ut o paddla/segla/rida/tälta...! Dessvärre har jag inte så många kompisar i Sthlm med samma intressen så det skulle vara roligt att träffa likasinnade o hitta på olika aktiviteter.
Har ni kanske nån maillista el dyl?
Jag är 28år och bor på Kungsholmen i Sthlm. Har även bestämt mig för att börja klättra i sommar.

Hls M
 
Jag med!

Hr gärna av er på min msn. Jag vill lära känna folk som gillar friluftslivet... känner inte så många som gör det. Vore jättekul!
Jag bor i Vasastan och är 24 ett kort tag till!
Hr av er på
weronikas@hotmail.com [MSN]
 
Jag hänger också gärna med!!!!!!!! Är överbokad till juni, men sen är jag med på det mesta! Så hittar ni på nått roligt så ä de bara att höra av sig så hänger jag gärna på:)!!!

/Ksenija
 
Milla Engren

Har ingen mailinglista än så länge men har du lust att hitta på något någon dag kan du väl höra av dig till mig via email. Bara klicka på email på mitt meddelande och hör av dig.
Klättrar gärna eller tar en paddeltur.
Har gått med i Tullinge kanotklubb så där lär jag spendera mycket tid i sommar.
 
frilufts/klätterkompisar sökes

Har just gått en kurs i klippklättring och vill hemskt gärna ut och klättra mer i sommar, men behöver en klätterkompis. Min kille jobbar mycket och är svår att få med ut. Är 28 år, kommer från Gävle men bor i Stockholm nu. Gillar friluftsaktiviteter som vandring, springa i skogen, klättra, åka långfärdsskridskor och alpint. Är dock än så länge glad amatör!
Saknar likasinnade vänner. Hör av dig om du har lust att hitt´ på något.

Hälsningar Jessica
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.