• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftintresserade i Stockholm!

bor inte i stockholm men....

ett tips är att leta upp någon scoutkår för att ragga tjejer som vill hänga på på äventyr.............

är själv scout och det brukar bli en del friluftsliv, klättring m.m. varje år.

vill man få det lite billigare är ett tips att bli scout, kårer sponsrar ofta våra bravader!
 
scouting.... hmmm...

Har bott i västerås tidigare och där finns vad jag vet inget riktigt fungerande roverlag. Vet inte hur det är i stockholm men kan tänka mig att det är lite liknande.
Är det någon som vet om ett roverlag som fungerar någotsånär så maila gärna. Har varit scout och ledare i större delen av mitt liv men tröttnade då det bara blev att man var ledare.
 
Intresserad

Hej och hopp!

Jag tycker dom flesta former av träning och friluftsaktiviteter är roliga både inomhus och utomhus och skulle helt klart vara intresserad av att hitta på något. Verkar vara en hel del tjejer som vill göra något så vore roligt att försöka dra ihop ett gäng, eller på annat sätt komma i kontakt om man behöver en klätterpartner eller sällskap på kajaktrippen:)

Mig kan man nå via mail ksarnes@hotmail.com eller via mobil 073 959 65 61.

//Kristine
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.