• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Utelivsintresserad i Stockholm

Hej,

Jag är 35 år med två barn som söker tjejer som är utelivsintresserade i Stockholm och som har lust att t ex åka långfärdskridskor, paddla kajak (ska gå grundkurs i vår), skidor utför, tur och snowboard, segling, dykning mm. Hör gärna av er om ni har intresse. Jag är gör många saker på ett lagom sätt dvs seglar inte jorden runt eller åker skridskor till Göteborg. Nybörjare på vissa saker och lite mer erfaren inom andra områden.

/Christina
 
Hej!
Hänger gärna med på något äventyr om jag får det att gå ihop med resten av planeringen, är som du 2 barns mor och 33...Pluggar för tillfället och kan tänka mig dagsutflykter i vår vackra omgivning. Har seglat en del genom åren, men är nybörjare på många områden...som t.e.x. långfärdsskridskor och paddla kajak.
Hälsningar,Pia
 
Hej!

Du låter som en trevlig tjej med samma inställning som jag: jag är intresserad av det mesta som har med friluftsliv att göra, men ingen extremist, óch skulle gärna vilja ha lite sällskap på en skridsko- eller skidtur t ex. Paddling är också något som jag gärna skulle vilja lära mig bättre - det är en härlig känsla.

Jag har inga barn, vet inte om din tanke var att göra saker tillsammans med barnen eller ej?

Vart i stockholm bor du, norr eller söder?

Mvh Lena


alvnas; sa:
Hej,

Jag är 35 år med två barn som söker tjejer som är utelivsintresserade i Stockholm och som har lust att t ex åka långfärdskridskor, paddla kajak (ska gå grundkurs i vår), skidor utför, tur och snowboard, segling, dykning mm. Hör gärna av er om ni har intresse. Jag är gör många saker på ett lagom sätt dvs seglar inte jorden runt eller åker skridskor till Göteborg. Nybörjare på vissa saker och lite mer erfaren inom andra områden.

/Christina
 
Släng iväg ett mail så hittar vi på något

Hej,

Sänd gärna ett mail direkt så hittar vi på något kul i det vackra vintervädret.

/Christina
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.