• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddling/Cykel/Löpar kompis i Göteborg sökes

Hej,

Är en tjej på 26 år som nu bott i Göteborg i 2 år. Har tidigare i alla år jobbat som instruktör på gym men har nu slutat med det för att kunna hitta på vad jag vill på min fritid, då framför allt utomhus. Min träningskompisar lämnade jag när jag flyttade till Göteborg och min sambo skulle bli glad av att slippa häng på alla gånger. :) Så jag söker nu nån trevlig tjej som har lust att ta promenader, löprundor, lära sig paddla ihop, landsvägs cykelturer etc....

MVH, Elin
 
Grilla på lördag

http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=54232

Vi är några som ska träffas på lördag för att grilla vid Delsjön. Det kommer komma folk som är intresserade av paddling.

Jag hänger gärna med på promenader, cykelturer m.m. också. Har hund så ut måste jag!

Var bor du någonstans? Jag bor i Kålltorp

/Johanna
 
Hej,

Kul, missade dock att kolla denna sida innan lördag.
Jag bor vid Korsvägen.

En promenad nån dag? Reser rätt mycket med jobbet just nu men kommer vara mer hemma snart.

Hur får vi kontakt utanför detta forum?
/Elin
 
Joggingrunda/promenad

Hej! Jag hänger jättegärna med på en joggingrunda eller hundpromenad. Bor nära Delsjöområdet så jag "hänger" rätt mycket i skogen på dagarna :) Hör av dig! /Helena
 
Hej!

Hade varit kul att hänga på någon gång! Bor söder om Göteborg, men tar mig snabbt in med tåget.

/Linda
 
Yeap, jag är med!

Jag är med på det mesta! Är inbiten friluftsmänniska sen barnsben och tar mig an allt från klättring till paddling, promenader, fjälläventyr och skidåkning. You name it!
Ska ut på en smärre kajakexpedition under Augusti, men därefter (och därinnan) är jag tillgänglig för allehanda upptåg! Hör av er!

/Anna
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
loisen paddling och äventyr Tjejforum 3
soledad cykel kompis sökes Tjejforum 3
Avslutat1001 Köpa cykel... Tjejforum 9
Avslutat1001 Löpar/cykeljacka och tights... Tjejforum 5

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.