• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Lag sökes!

Multisportlag sökes!

Hej!
Är en 26-årig tjej i Sthlm som är mkt intresserad att börja i ett glatt lag! Har inte tidigare tävlat i multisport, men håller på med i stort sett alla grenar. Är det någon som behöver en tjej i sitt lag?
/Anna

Hej Anna
Jag såg att du för en tid sedan sökte ett multisportlag i Stockholmstrakten. Jag har inget "färdigt" lag att erbjuda, men ses gärna och tränar ihop om du är intresserad av det. Jag var själv med i Äventyrskampen (5 mil mulitsporttävling) förra hösten och gjorde Klassikern i år. Och är väldigt intresserad av mer tävlingar!
Hör av dig!

Emma

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej Emma!

Vad kul att du hörde av dig! Jag är jätteintresserad av att träna ihop då jag sedan länge har brist på kompisar som delar min passion för träning och tävling! ;)

Vore kul att veta lite om dig! Var i Sthlm bor du, hur gammal är du etc?

Kanske kan vi träffas nå'n gång och snacka lite! Vad tycker du?

Ha det bra så länge!
//Anna

Hej igen Anna
Jag mailade dig för en tid sedan, men vet inte om du fått det för jag har inte hört något...
Tänkte därför att jag skriver här igen - du kanske läser det...

Vore superkul å ses någon dag och prata lite - lite lättare än att skriva fram och tillbaka här!

Du kan väl maila eller ringa någon dag:
emma_mattisson@hotmail.com
0704-718 486

Vi hörs!
Emma

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips