Gissa position

Hoppsan, jag trodde det var Storliens backar vi såg. Men det var väl ändå mest troligt att ni var på väg dit.

Mera vårvinter, vad heter det här fjället?

Bilagor

• Fjällen april 2016 042.jpg
    Fjällen april 2016 042.jpg
    48.6 KB · Visningar: 370
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Skön stämning i den där Gironbilden.

Ny (dubbel)bild. Vilken sjö ser vi därnere i sänkan? Dess utlopp syns i den undre bilden.

Bilagor

• wqwqwqqwqw.jpg
    wqwqwqqwqw.jpg
    92.1 KB · Visningar: 548

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Bolagen är rätt! Hade tänkt att använda en närbild på skylten vid bortre brofästet som ledtråd men nu blir den uppostad som kuriosa istället.

Varsågod, nästa bild.

Bilagor

• oih9898lkj.jpg
    oih9898lkj.jpg
    28.6 KB · Visningar: 470
Jag letade länge långt i norr innan jag kom på att den här brotypen är vanlig i Jämtlands län. Här kommer ännu en vårvinterbild. Vart är vi på väg?

Bilagor

• Foto0250.jpg
    Foto0250.jpg
    31.5 KB · Visningar: 455

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.