Gissa position

Svårt?
En något mindre beskuren bild. Våga gissa!
Platsen har beskrivits här på Utsidan tidigare.

Bilagor

• fullsizeoutput_5788.jpg
    fullsizeoutput_5788.jpg
    25.2 KB · Visningar: 408

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Fin bild och skapligt väder!

Jag blir off-line ett par veckor, så jag hoppas någon annan vill bidra med en ny bild. Du som inte tidigare lagt ut något, ta chansen! Om så inte sker är förstås alla veteraner välkomna..........

När det nu har gått fem dagar utan att någon kände sig manat att lägga upp en ny bild, så fortsätter jag.
Borde vara lättare denna gång, eftersom flera av Utsidans medlemmar lär ha gått på stigen.

Var är vi?

Bilagor

• DSC07585.jpg
    DSC07585.jpg
    90.5 KB · Visningar: 526
Du ser ut att komma från Snávvávágge med vy över Ráhpaädno nere i dalen. Eller heter den kanske fortfarande Ráhpajåhkå där?

Då tar vi något som kanske kan kallas för ett gränsfall. I vilket område befinner sig fotografen?

Bilagor

• DSC03039.jpg
    DSC03039.jpg
    9.5 KB · Visningar: 435

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.