Gissa position

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Ok, jag kan ju fortsätta gissningsleken med att du tittar mot nordväst upp längs Niejdariehpvágge, men om inte det är rätt behövs det nog antingen fler ledtrådar eller fler som gissar.;)

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Ingen behov att fortsätta, det är Niejdariehpvagge! Fast mot sydost. Jag hade tänkt visa en till bild med lite Pårte topparna synliga, men det rätta svaret kom först.
Nästa bild?

Ja, hade det inte varit Niejdariehpvágge hade jag nog fått lägga ner gissandet. Kul att det blev rätt till slut!:)

Jag fick leta en stund, men har till slut hittat en bild till en ny gåta. Är den svår eller lätt? Jag vet inte.

Var är vi?

Bilagor

• aaa.jpg
    aaa.jpg
    43.1 KB · Visningar: 607
Ja, hade det inte varit Niejdariehpvágge hade jag nog fått lägga ner gissandet. Kul att det blev rätt till slut!:)

Jag fick leta en stund, men har till slut hittat en bild till en ny gåta. Är den svår eller lätt? Jag vet inte.

Var är vi?

Känns spontant som att vi kan vara lite var som helst, men jag gissar på Kebnepakte.

Trevligt att nån äntligen vill börja gissa! Två bra gissningar, tyvärr är båda fel.

Den korrekta platsen ligger mellan de gissade.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.