Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Detta borde väl vara jättelätt, eller hur?
Javisst. Vi är ungefär här:
Syd/Nord-koordinat: 7483116
Väst/Öst-koordinat: 1581868
Och väl uppe:
Vi som utbyter bilder på denna trevliga tråd får idag en tidig julklapp på annonsplats i Dagens Nyheter (sidan 12, varierar kanske med upplaga). Här visar ett känt bilmärke hur deras modell susar fram i ett - tycker jag - välkänt fjällandskap, möjligen spegelvänt. Jag hoppas att bilden är ett montage, i annat fall har vägnätet byggts ut ordentligt i denna obrutna vildmark! Förhoppningsvis finns annonsen även i andra dagstidningar.
Jag ser fram mot kvalificerade gissningar.
God Jul och Gott Nytt Fjällår önskar Pelle
Vi som utbyter bilder på denna trevliga tråd får idag en tidig julklapp på annonsplats i Dagens Nyheter (sidan 12, varierar kanske med upplaga). Här visar ett känt bilmärke hur deras modell susar fram i ett - tycker jag - välkänt fjällandskap, möjligen spegelvänt. Jag hoppas att bilden är ett montage, i annat fall har vägnätet byggts ut ordentligt i denna obrutna vildmark! Förhoppningsvis finns annonsen även i andra dagstidningar.
Jag ser fram mot kvalificerade gissningar.
God Jul och Gott Nytt Fjällår önskar Pelle
Tobias bild har inte fått några förslag ännu. Jag undrar om inte förgrunden är så pass uppruggad att det är fråga om en pist. Kanske vi ser midnattssolen i Riksgränsen?
Hälsn Pelle