Gissa position

Är jag den ende som inte ser bilden? Den syns i Raskesvens album men här blir det bara en sån där "trasig bild"-ikon.
Mitt fel. Hade beskurit bilden lite för att inte sjön skulle synas och göra det för lätt. Hjälpte föga:) Sedan trodde jag på ett filbyte, men det gick inte. Bidde ett rött kryss. Lägger bilden här, men positionen är ju redan fastställd:

f26cebe375e977388000212ee75a553d.jpg

Raskesven

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Tack, det är alltid kul när bilderna funkar i trådarna!

Ett trick är att ladda upp direkt från hårddisken via Utsidan, det vill säga utan att lägga upp bilden i ett album.

För er som inte känner till hur man gör kommer här en beskrivning:
Ovanför meddelanderaden hittar ni en gem-symbol. Klicka på den och klicka därefter på "välj fil" under "ladda upp en fil från din dator". Lokalisera bilden på din hårddisk. Klicka därefter på "ladda upp".

På plats i meddelanderaden klicka åter på gem-symbolen. Nu kan du välja filnamnet. Bilden kommer nu att ta plats i meddelanderaden mellan två "

Eller också är du återigen längst i norr (där jag själv aldrig satt min fot!) Kanske står du nära bron över Bealcanjohka en bit väster om Pältsastugan?

Pelle

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips