Gissa position

Rätt!

Se där! Och jag kan tillägga att bredvid den här bron verkar många rasta; det finns t o m ett utedass en bit in i skogen. Annars är det ju rätt knölig terräng norr om Kvikkjokk men här var det planare.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag känd igen den för att jag hade en egen bild som är från juli 1978. Det enda som skiljer är växtlighetens förändring. Vi tältade också där.

Bilagor

• utsid030.jpg
    utsid030.jpg
    123.9 KB · Visningar: 636

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Vad heter då de två berg som syns bakom varandra på den här bilden och var står jag?

Bilagor

• berg.jpg
    berg.jpg
    16.2 KB · Visningar: 479
Hej!

Börjar få lite tunt på bilder som inte är hur uppenbara som helst. Antagligen är det någon garvad fjällräv som tar den här bilden på uppstuds. Lycka till.

Varifrån är bilden tagen? Vad heter berget längst bort till vänster?

häpp / Filiokus

Bilagor

• S6300221.jpg
    S6300221.jpg
    61.7 KB · Visningar: 391
Senast ändrad:

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.