Gissa position

Rätt!

Se där! Och jag kan tillägga att bredvid den här bron verkar många rasta; det finns t o m ett utedass en bit in i skogen. Annars är det ju rätt knölig terräng norr om Kvikkjokk men här var det planare.

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Jag känd igen den för att jag hade en egen bild som är från juli 1978. Det enda som skiljer är växtlighetens förändring. Vi tältade också där.

Bilagor

• utsid030.jpg
    utsid030.jpg
    123.9 KB · Visningar: 633

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Vad heter då de två berg som syns bakom varandra på den här bilden och var står jag?

Bilagor

• berg.jpg
    berg.jpg
    16.2 KB · Visningar: 475
Hej!

Börjar få lite tunt på bilder som inte är hur uppenbara som helst. Antagligen är det någon garvad fjällräv som tar den här bilden på uppstuds. Lycka till.

Varifrån är bilden tagen? Vad heter berget längst bort till vänster?

häpp / Filiokus

Bilagor

• S6300221.jpg
    S6300221.jpg
    61.7 KB · Visningar: 391
Senast ändrad:

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.