Gissa position

Svårt? Naturen här är skyddad och en bild åt två av de övriga väderstrecken skulle avslöja platsens position direkt för många.

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Vad heter sjöarna till höger i bilden, dels i förgrunden och dels sjön längst bort?

Bilagor

• P1060707.jpg
    P1060707.jpg
    69 KB · Visningar: 572

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Härlig bild, blir sugen på att vandra runt där ... Tyckte mig känna igen Sávtsasj vid horisonten, vandrat där vid Slahpejávrre.

Här kommer en ny bild med en sjö, vad heter den?

Bilagor

• IMG_3578.jpg
    IMG_3578.jpg
    220.2 KB · Visningar: 463
Jag kände igen åsen bakom sjön. Jag har passerat bakom den åsen ett antal gånger..
Här kommer en bild på en ny sjö. Vad heter den?

Bilagor

• IMG_6832.jpg
    IMG_6832.jpg
    51.2 KB · Visningar: 390

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.