Gissa position

Bollen rullar vidare dårå
0ce8ecf050fdff19bda72c4b223d0d00.jpg

Skickat från min E5823 via Tapatalk

Får intrycket att du står på Sarektjåkkås nordtopp o fotar i nv riktning. Stämmer bra med Sarekmassivets nordliga del, men har lite svårt att förstå fjällryggen/ryggarna i bildmittens vänstra kant. Det måste ju vara Routesmassivet om min teori stämmer.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag har letat i minnet och även kollat flygbilden på några platser, men nej. Tror inte jag har sett det här fina fallet. Så jag kan inte gissa på en plats, men vi kanske kan ringa in området. Jag föreslår att vi är i Norrbottens län.

Ha, ha Henning, jag väntade på ditt svar. Jag lägger upp en ny bild med en tydligt ledtråd, tror det ringer en klocka hos flera när de ser den bilden.

Bilagor

• File_050_1.jpg
    File_050_1.jpg
    48.8 KB · Visningar: 309

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips