Gissa position

Rätt!

Den här turen var för övrigt en lyckad svensexa där brudgummen blev kidnappad till en 4-dagars vandring i Jotunheimen.

Antar att det blir min tur att lägga in en bild :)

Profilbild på ett berg, vilket?

Bilagor

• 5793001115.jpg
    5793001115.jpg
    151.2 KB · Visningar: 409

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

En stor tältkåta med många människor samlade runt
Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Vinn skidstavar från Akka!
Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”
I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Jovisst. Mer specifikt en bit upp på den nordvästra utlöparen från Čeakčačohkka.

... och jag tycker att MattiasO ska lägga upp en ny bild. Dels för att det var han som tog motivet, och dels för att jag inte har några bilder på lager. Det behövs en ny fjällvandring för att jag ska ha något att komma med. :)

häpp / Filiokus

... och jag tycker att MattiasO ska lägga upp en ny bild. Dels för att det var han som tog motivet, och dels för att jag inte har några bilder på lager. Det behövs en ny fjällvandring för att jag ska ha något att komma med. :)

häpp / Filiokus

Det var ju trevligt att kunna ta en bild nån gång ibland... Har tyvärr ingen bild på lager... så den som känner sig manad kan ju lägga upp en bild.

Det var ju trevligt att kunna ta en bild nån gång ibland... Har tyvärr ingen bild på lager... så den som känner sig manad kan ju lägga upp en bild.

Jag kan göra ett nytt försök då Nallobilden kanske var väl enkel.

Var är fotot taget?

Bilagor

• DSC_3983-105_redigerad-1-1.jpg
    DSC_3983-105_redigerad-1-1.jpg
    54.9 KB · Visningar: 494

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.