Gissa position

ok jag slänger in en bild, även om jag gjort det flera gånger innan. nån som sitter på bilder men inte postat än ta gärna en sånhär möjlighet(som jag nu snodde!)! kommer fler öppningar är jag säker på.
jaja, vilket fjäll är detta?

Bilagor

• IMG_8150.JPG
    IMG_8150.JPG
    1.5 MB · Visningar: 164
jajemen kaskasapakte är det! fint fjäll. här två mer utzoomade bilder.
nästa bild!

Bilagor

• IMG_8304.JPG
    IMG_8304.JPG
    3.1 MB · Visningar: 128
  • IMG_8297.JPG
    IMG_8297.JPG
    2.7 MB · Visningar: 117
Vilka fina bilder! Synd att jag gissade rätt, annars hade det funnits en oupptäckt pärla att besöka :)
Julafton kom emellan men här kommer ny bild att gissa på.
Fjälltur sommar 2012 053.JPG

Har lite svårt att få allt att stämma. Gissar på Storglaciären med södra Klippberget i bakgrunden o delar av Vargryggen gömda i molnen, men borde inte glaciären luta mer?

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
Enok är närmast, och det stämmer bra att glaciären borde luta mer om det vore Storglaciären :) Men jag förstår resonemanget! Ett par dagsmarscher bort, och jag tror att grusvallarna nedanför glaciären kan vara lite ledning.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips