Gissa leden

Ser jättefint ut! Kul med inspiration inför stundande roadtrip i Norge.

Lämnar, återigen, över till någon annan att lägga upp en bild. Först till kvarn!

avslut210607

Avslutat
Då passar jag på att slänga upp en bild på min rumpa! Var kan detta vara någonstans?

Bilagor

• 6205166836_3373d168b1_b.jpg
    6205166836_3373d168b1_b.jpg
    41.3 KB · Visningar: 462
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

avslut210607

Avslutat
Leden ifråga har tre replängder och anses vara en riktig klassiker i området. Jag skulle tippa att den klättras fem gånger om dan under sommarhalvåret.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.