Gissa leden

Härligt retro, att se att ni använder hamparep med knutar :)

Hade ju varit grymt originellt av oss, men det har suttit där länge. Oklart varför :).

aldrig klättrat där men är det området med lätta bultade leder till höger om Supertaket?

Nej, inte där heller. Kul att det var lite lurigt ändå!

Ledtråd: Det är den klippan i området som ligger närmast bostäder (vilket lett till att den är ganska sparsamt klättrad).
 
Hade ju varit grymt originellt av oss, men det har suttit där länge. Oklart varför :).



Nej, inte där heller. Kul att det var lite lurigt ändå!

Ledtråd: Det är den klippan i området som ligger närmast bostäder (vilket lett till att den är ganska sparsamt klättrad).

Då kan det bara vara i Gärdsås, längst till vänster?
 
Stämmer gott! Som sagt så är det ganska sällan som det klättras här eftersom trädgårdarna går nästan hela vägen fram till väggen, så kanske inte så konstigt att inte ens gamla Utbyrävar känner igen sig.

Jag har ju trots allt bott i Gärdsås, så den borde jag ju gissat lite tidigare! :)

Här kommer en till kobild, och jag hoppas den blir lite mer intressant än den förra. Kon i fråga har alltså bevittnat ett antal leder bestigas, frågan är, vilken var den lättast graderade leden?
 

Bilagor

  • DSC_0867.jpg
    DSC_0867.jpg
    37.3 KB · Visningar: 377

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.