Gissa leden

Fantastiskt att tråden blivit så lång att en repris går oförmärkt förbi trots att jag skamset påtalar den själv! Folk fortsätter gissa, och gissa rätt också! Din tur Stupid dream:)

Btw, det kunde kanske vara en ide för långa trådar att försöka knyta ihop sista inlägget med första och så kunde tråden rulla på i evighet utan nytt bränsle. Inte ens Mezzner skulle behöva skriva nåt längre!

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Hej allihopa!

Gissa på!

/Kaj

Bilagor

• IMG_3183.jpg
    IMG_3183.jpg
    76.2 KB · Visningar: 572
Det ser onekligen norskt ut i #771, men jag hade nog gissat mera NO till. Tromsö - Hollenderen?

Ursäkta mig min långsamhet.
Jag har nu grävt fram en god bild som jag ämnar slänga in i leken efter denna #771 är rätt gissad.

(Örjan

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Ny bild

Okej. Här kommer en ny bild. Det är jag som klättrar, men bilden är tagen av en tuff nordnorsk tjej vid namn Gina.

/Örjan

Bilagor

• KlatterOrjan.jpg
    KlatterOrjan.jpg
    251.1 KB · Visningar: 525

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.