Gissa leden

Yakherden: Har spanat på den båda gångerna jag varit där men har fått hålla mig till rena jamleder båda gångerna pga. blött väder. Men i vår ska den sitta!

Gamling: Nä Grönbrink är det inte även om en kamin faktiskt finns alldeles till vänster :)

Yakherden: Har spanat på den båda gångerna jag varit där men har fått hålla mig till rena jamleder båda gångerna pga. blött väder. Men i vår ska den sitta!

Absolut. Kan för intresses skull meddela att pitongen höll på mitt första försök. ;)
Har själv en del projekt därute så snart det torkar, kanske vi ses!

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Jo, jag som aldrig varit vid Häller tyckte det var omisskännlig Hällerfärg och spricktyp. Man har väl kollat på film.

Gissa Leden!

Jag kör en till;

Vilken led är jag på denna gång?

Bilagor

• Nissedal 100.jpg
    Nissedal 100.jpg
    76.9 KB · Visningar: 1,217

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg