Gissa leden

Det är lite Simonsberget/Tunaberg stämning över den där bilden... Så jag lägger min gissning där... Men som vanligt vet jag inga vilken led jag skulle gissa på... Slänger ur mig "Lotta's spricka" eller "Människan kamp med björken" (de delar samma insteg).

wallyvirginia

Avslutat
Är det Klövberget?

Ingen led isåfall bara lite scrambling på toppen?

Eller så ska ni ta er från Noret till Klövberget utan att gå genom skogen och detta är på vägen.

Nej, jag är fel ute..

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Mike har som vanligt bra känsla för feeling.

Tunaberg är det förstås, och det är en mossig led, men den har ändå fått ge namn åt sin del av berget.

Nä, de två egentliga lederna på Dimhyllan är mycket finare, men den här har ett finare namn, även om det strider mot min verklighetsuppfattning.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Jag har inga gjort den iallafall...

Nästa led är väldigt populär:

Bilagor

• DSC_0637.jpg
    DSC_0637.jpg
    141.7 KB · Visningar: 1,882
Tar mig friheten att lägga in en ny bild.

Bilagor

• 4615581921_a8f5dae70f_z.jpg
    4615581921_a8f5dae70f_z.jpg
    87.7 KB · Visningar: 1,616

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.