Gissa leden

Henrikafossen

Correctamundo.

Om man både jag o skredbekken lyckas vara i form så vore det ju nånting för nästa tur norrut. Gissar att man behöver lite eld i baken, lång dag! Har du gått den själv?
 
Om man både jag o skredbekken lyckas vara i form så vore det ju nånting för nästa tur norrut. Gissar att man behöver lite eld i baken, lång dag! Har du gått den själv?
Jag har inga gjort någon av dem tyvär. Jag har stått och kikat på Henrikkefossen men det var lite sent på sässongen så vi beslöt oss att göra något kortare och mindre brant. Det var nog ett bra beslut, min klätterkompis klagade på att han inga behöva skruva ur de flesta av skruvarna, det var bara att dra ut dem.
 
Denna går nog snabbt... Jag är intresserad av att veta om den är kvar. Det har ju hotats att den skulle sprängas bort... Hur har det gått med det?
 

Bilagor

  • crack2.jpg
    crack2.jpg
    139 KB · Visningar: 404
Äsch, kollade i telefonen, men ingen vettig bild där. Det kanske finns nån frivillig med bättre bilder tillgängliga.
Den som vill får gissa på nedanstående, men det är känns inte som ett krav för att lägga upp ny bild!
 

Bilagor

  • 20140105_144606.jpg
    20140105_144606.jpg
    49.6 KB · Visningar: 336

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.