• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Fortfarande intresserad

men har en brasklapp - min axel. Jag jobbar hårt för att den ska bli i form och att jag ska få klartecken från sjukgymnasten, men är det annars någon som kan tänka sig att paddla tvåmanskajak med mig under dagen???

/anna
 
Jag är på! Är det söndag som gäller då? Vi kan ta med bogserlina Anna, så är det fritt fram att spela på skadan och bara glida med och bli dragen ;-)
Escape låter bra, man kommer snabbt ut till fina öar och så är det ju enkelt att ta sig dit.
/Alex
 
Jag ansluter. Men kommer sjövägen från Saltholmen. Och det kommer därmed med ytterligare ett bogsersystem om nu Annas axel behöver vila.
Frid!
-p-
 
Tja grabbar....

Jag känner 1 tjej på 40 år med fast jobb, pengar på banken, eget hus (betalt), kommer att ärva gård, ny bil, ny MC, hund och gillar friluftsliv och resor. Hon är rödlätt med kurvorna på rätt ställe och jättetrevlig. MEN efter att varit singel i 10 år (trodde inte det fanns någon där ute) så har hon precist fått till det med en kille på nätet så ni är för sent ute, men om det blir ändring så kanske hon hör av sig.

Jag vet att det finns mååånga tjejer som sitter hemma och bara önskar det fanns en vanlig kille som ringde på dörren. De som är på krogen brukar inte vara mycket att hänga i granen.

Känner en tjej genom jobbet, 27 år, söt, lång, blond, kurvig, en jäkel på tequila och hur jäkla trevlig och allmänbildad som hellst men nä... det verkar som killarna vill ha korkade siliconbrudar idag. Hon kanske vore något eller???

Stiffe
 
Bogsering

Patric o Alexandra,
akta er så att jag inte tar er på allvar ang. bogseringen. Bara åka med o glida en hel dag, det låter ju underbart ;-)
 
speedygonzalex; sa:
Jag är på! Är det söndag som gäller då?
Typiskt! Då får jag ju ägna mig åt singelpaddling på lördagen istället... ;-/
Vad sägs om att komplettera med en vandring i månadsskiftet september-oktober? Då bör jag också kunna vara med. :)
För att kunna locka andra som varit med vid tidigare vandringar så kanske vi skulle leta oss till något annat ställe än Svartedalen? ;)
 
Kanske bäst att påpeka att jag inte kan vara med så länge även om det skulle bli på lördag. Jag ska trots allt åka ner till Varberg vid 15-16-tiden men några timmar är ju bättre än inget... :)
 
Vandring i Stockholm

Då föreslår jag vandling på Sörmlandsleden helgen 30:e sept - 1:e okt på strängan mellan Handen Paradiset - Hemfosa. Se Stockholmsfriluftsliv för mer info.

Föreslår tältläger på lämplig plats med möjlighet till fiske, svampplockning eller annat. Vad säger ni?

Mvh Casi

PS.
Vid för dåligt intresse drag jag iväg på vandring i Jämtland istället.
D.S
 
Re: Vandring i Stockholm

casimir; sa:
Då föreslår jag vandling på Sörmlandsleden helgen 30:e sept - 1:e okt på strängan mellan Handen Paradiset - Hemfosa. Se Stockholmsfriluftsliv för mer info.

Föreslår tältläger på lämplig plats med möjlighet till fiske, svampplockning eller annat. Vad säger ni?

Mvh Casi

PS.
Vid för dåligt intresse drag jag iväg på vandring i Jämtland istället.
D.S


Det låter som en grymt bra idé. Äntligen nån som föreslår ett bra datum också :) Alldeles för uppbokad.

Sörmlandsleden låter skoj. Har aldrig vandrat där och vet inget om det, men jag är med på det mesta bara jag får komma ut.

Fler som är på?

/Johan
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.