• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

annaepc; sa:
Det var just den mailfunktionen som Patric använde...
Just det Fredrik. Så här borde frågan från dig varit: "Varför var du inte riktigt vaken när du använde mailfunktionen på utsidan?"

Jag vet ju inte om Anna led svårt, men jag tyckte att det var/blev ett litet roligt misstag. Vem vet; snart lyssnar jag kanske på Barockmusik? Vem vet; snart kommer kanske Anna att åka skridsko på västsvenska isar?
 
Hallå gbg-gänget

Vet inte om ni bestämt något på mejlen utanför listan här men tänkte föreslå söndag den 10 sep som en dag.
Samlas inne i stan på fm och sedan ta bussen ut till någon aktivitet. Hyra kajak på styrsö eller helt enkelt ta en vandring hem mot stan igen.
Vad säger ni?? Har ni tid och låter det som en bra ide??

Ha de!
Niklas
 
Söndag 10e

Niklas - bra förslag! Då är i alla fall min kalender tom ;-)
Så hoppas jag att min axel blir bra å det snaraste så att det kan bli paddling en stund då. Min planerade helgpaddling helgen innan sade sjukgymnasten stopp till :-(
 
olle11; sa:
annaepc; sa:
Det var just den mailfunktionen som Patric använde...
Just det Fredrik. Så här borde frågan från dig varit: "Varför var du inte riktigt vaken när du använde mailfunktionen på utsidan?"

Jag vet ju inte om Anna led svårt, men jag tyckte att det var/blev ett litet roligt misstag. Vem vet; snart lyssnar jag kanske på Barockmusik? Vem vet; snart kommer kanske Anna att åka skridsko på västsvenska isar?

Med risk för att den här tråden blir för intern - jag uppskattade också misstaget. Annars hade jag ju inte fått reda på vilka föreställningar jag missat på D&T-festivalen :)
 
En till uttråkad göteborgare ansluter i debatten!

Hej!
Kul tråd, kunde inte låta bli att lägga mig i! Bor i göteborg och är för det mesta rastlös och uttråkad! Anna och Fredrik ( och om det var några fler i götet som jag missade) jag är absolut på en paddling eller nåt annat kul! 10:e funkar för mig!/Alexandra
 
annaepc; sa:
olle11; sa:
Jag vet ju inte om Anna led svårt, men jag tyckte att det var/blev ett litet roligt misstag. Vem vet; snart lyssnar jag kanske på Barockmusik? Vem vet; snart kommer kanske Anna att åka skridsko på västsvenska isar?

Med risk för att den här tråden blir för intern - jag uppskattade också misstaget. Annars hade jag ju inte fått reda på vilka föreställningar jag missat på D&T-festivalen :)
Ni verkar ju ha haft roligt iallafall och det är väl huvudsaken? :)
 
Re: En till uttråkad göteborgare ansluter i debatten!

speedygonzalex; sa:
Hej!
Kul tråd, kunde inte låta bli att lägga mig i! Bor i göteborg och är för det mesta rastlös och uttråkad! Anna och Fredrik ( och om det var några fler i götet som jag missade) jag är absolut på en paddling eller nåt annat kul! 10:e funkar för mig!/Alexandra
Den tionde funkar uruselt för mig eftersom jag kör Bockstensturen då. Om någon vill vandra runt Åkullatrakten då så kan ni ju stoppa mig när jag kommer så kan jag hålla er sällskap några minuter... ;)

Om tanken är att göra något över dagen och inte övernatta så föreslår jag att vi paddlar (eller vandrar) den 9:e istället så att jag också kan vara med... :)
 
Ggb

För mig är 9-10 kanske upptagen, kanske ledig. Digitalt; antingen/eller... Vet om en vecka.
Hörs,
Patric
ps. Anna, nycirkusen vid Hagakyrkan var det du allra mest missade, tycker jag.
 
Kul att det är ett gäng som har tid den 10 sep.

Jag kan kolla upp lite med kajakuthyrning, vet att det finns vid styrsö och långedrag. Om inte någon annan har ett bättre förslag?

Ha de bra!
Niklas
 
Ringde gänget på escape o de trodde inte att det var några problem att boka någon eller ett par dagar innan för att se hur prognoserna verkar. Tar 300 kr/dag (mellan 10-18) Antar att det blir paddling längst kusten om vi hyr här??

Försökte även få tag på Styrsö kajaker men de ville inte svar igår eller idag. Tanken var att man redan är ute i skärgården när man sätter sig i kajakerna. 250 kr/dag (enl hemsidan)

Nu drar jag till Norge och kommer tillbaka i mitten på nästa vecka. Lättast är väl att bestämma oss för escape, sätta en deadline fredag em för att se om prognosen ser bra ut, och sedan bokar alla var sin kajak. Låter det som en bra ide?? Debatten är fri!!
Ni som var intresserade kan väl bara bekräfta att ni fortfarande är det, så vi vet hur många det blir.

Hoppas nu vädergudarna är på gott humör nästa söndag!
Niklas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.