• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Första helgen i september har jag planerat att paddla i Stockholms skärgård. Har en inflammerad axel som fortfarande kan stjälpa de planerna, men då funkar det ändå inte att paddla här heller... Men nåt borde vi ju kunna få till i höst, eller?
 
Kom precis hem från en kajakhelg i Orust. Både blött och tort med stjärnklar himmel och trevliga kompisar.

Är tyvärr upptagen första helgen i september på andra äventyr så varken sthlm eller Rävholmsträff funkar tyvärr för min del.

Men som Anna säger, något skall vi allt kunna fixa till. Kajak verkar vara ett gemensamt intresse så en kvällspaddling någon dag i början på september??

Niklas
 
Bra initiativ=))
Ja bor i Örebro.
-Och det är ju bara ca:20 mil till Stockholm.
Har bekanta där.
Som ja kan bo hos vid en ev träff...
Hm vad ska vi göra i sånna fall?
Gå på krogen/nattklubbar ä ja riktigt trött på!!
-Som en annan här skrivit/tunnsått med frilufts/naturmänniskor där!!
Man kan ju ha träffar på lite olika ställen oxå...
Alltid kul att se andra platser!!
Vid en ev träff i Örebro!!
-Så har ja gott om sovplatser i min lgh.
Bor själv i en 3-a på 80kvm.
Finns massor med fina platser i Örebro med omnejd!
Där man kan vandra,paddla mm

Mvh/David
[Ändrat av Tigershark 2006-08-21 kl 03:37]
 
Bivack; sa:
Kom precis hem från en kajakhelg i Orust. Både blött och tort med stjärnklar himmel och trevliga kompisar.

Är tyvärr upptagen första helgen i september på andra äventyr så varken sthlm eller Rävholmsträff funkar tyvärr för min del.

Men som Anna säger, något skall vi allt kunna fixa till. Kajak verkar vara ett gemensamt intresse så en kvällspaddling någon dag i början på september??

Niklas

Har ingen tillgång till kajak & har bara paddlat kanot tidigare!
-Men vore kul att pröva nångång =)
Mitt huvudsakliga intresse är fiske,vandring & fotografering!!
 
Mareldspaddling...

Har jag inte varit med på nån gång, men skulle gärna vilja! Men då får det ju bli en sen kväll...
 
annaepc; sa:
haskell; sa:
F.ö. är jag intresserad av singelmingelklubb, iallafall om det blir en lokalavdelning i Blöteborgstrakten. :)
Fredrik, startar du en så är jag på!

Fredrik, startar du en så är jag på!

[Jag har "i princip" redan mailat dig ovanstående men det har du kanske inte så lätt att förstå med tanke på att jag skickade mailet fel. Anna förklarar säkert på den första träffen du annordnar, om nu inte jag gör det själv. ;-) ]
 
olle11; sa:
[Jag har "i princip" redan mailat dig ovanstående men det har du kanske inte så lätt att förstå med tanke på att jag skickade mailet fel. Anna förklarar säkert på den första träffen du annordnar, om nu inte jag gör det själv. ;-) ]
Varför nyttjade du inte mailfunktionen på Utsidan istället? Då hade mailet kommit rätt. :)
 
Tråden är bara inne på sin 4 sida och redan nu skall man börja bilda lokalavdelningar av en avdelning som inte finns.

Hade jag något man kunde samlas krng i närheten av där jag bor så skulle jag föreslå det.

Nu har jag bara en tid och aktivitet jag kan föreslå och det är Fulufjällen 2-5 Oktober för jag åker dit i alla fall.
 
Friluftssingel i Stockholm: 30 sep-1 okt

Då plannerar jag någon typ av aktivitet med kängor helgen 30 sep-1 okt.

Tanken är att det skall både finnas möjlighet till övernattning i tält eller att bara vara med en av dagarna om så önskas.

Som bonus skulle vi kunna smyga igång med efterjobbet kajak om intresse finns, och med någon som har kunskap om uthyrare och lämplig tur. Ex Långholmen runt?

Mvh Casi

http://www.artmann.se
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.