• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Paddling i Göteborg

Tjena,

Jag hänger gärna med ut och paddlar om det blir på söndag (lördag är tyvärr tvärkört för min del).

//Andreas
 
Re: Paddling i Gbg

Bivack; sa:
Om jag räknat rätt så blir vi 4 glada friluftsmänniskor som tänkter paddla på söndag, Anna, Alexandra, Patric o jag. Är det någon jag missat är det bara att göra dig hörd.

Kollade bussarna, inte direkt några täta turer där ute på söndagar, en kom fram 9.18 och nästa 10.09. Jag håller på den senare turen och isf åker man från brunnsparken 9.38.

Är det någon som vill köpa lunch så delar vi på kostnaderna efteråt?? Jag kan ta med mig kök o laga det i, någon annan kanske kan fixa liggunderlag o sitta på??
Låter bra. Jag kommer sjövägen som sagt.
//P
 
söndagspaddling

Hallåj!
Kul att paddlingen blir av! Jag är också bilburen så om någon behöver skjuts från Johanneberg eller nånstans i närheten är det bara att hojta!
Hmmm.. kanske enklare om alla tar med eget fika? Om jag inte hör något annat så plockar jag med ätbart för egen del + lite mutfika ;-)
 
Re: söndagspaddling

speedygonzalex; sa:
Hmmm.. kanske enklare om alla tar med eget fika?
Well, i den frågan så får du mitt stöd. Men man vet ju inte ... någon har kanske en faslig massa energi att fixa och joxa... ;)
Jag räknar dock med att komma med egen kajak, och eget krubb.
-p-
 
Re: Re: söndagspaddling

olle11; sa:
speedygonzalex; sa:
Hmmm.. kanske enklare om alla tar med eget fika?
Well, i den frågan så får du mitt stöd. Men man vet ju inte ... någon har kanske en faslig massa energi att fixa och joxa... ;)
Jag räknar dock med att komma med egen kajak, och eget krubb.
-p-

Ja, varför krångla till det?? Är bara att hålla med föregående inlägg. Jag tar också med mitt eget käk!
 
Re: söndagspaddling

speedygonzalex; sa:
Hallåj!
Kul att paddlingen blir av! Jag är också bilburen så om någon behöver skjuts från Johanneberg eller nånstans i närheten är det bara att hojta!

Bor också inne i stan så jag liftar gärna med ut, säg bara en tid och plats så infinner jag mig där.
//Niklas
 
Egen matsäck!

Håller med övriga - tar med mig egen matsäck. Ett liggunderlag går väl att knô in i bagaget tänker jag...
Hur många är vi nu då? Fem?
 
Kajak på söndag

Vädret ser ju lovande ut, även om vindarna verkar vara ett litet osäkerhetstecken.

Nu har jag hyrt min kajak :)

Jag har också räknat till 5 st varav en har kajak. Fanns 4 st singel glasfiber kajaker och två dubbelkajaker kvar. Så boka så snabbt som möjligt. Kan även tänka mig att dela en dubbelkajak, har aldrig testat dubbel tidigare. Ev kan man även testa att hyra på långedrag.

Syns på söndag!!
Niklas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.