Forumkniv - EKA Swede 92

byta numreringen mot forumsignatur alternativt ha bägge mot extra kostnad?

Thure

Bra fråga... Jag tog inte upp det då det inte var så många som skrev det som alternativ i enkäten, det var bara du :) Så utifrån enkäten så skulle jag nog säga "nej". Rent praktiskt? Klart att det går, frågan är hur mycket dyrare det blir.

Hej!

Du har missuppfattat allting...

1. Jag vet att det finns sedan tidigare, har sett dessa.

2. Det var inte mitt förslag från början, utan det var soundoptics som kläckte den här fina idéen. Och det var flera som uttryckte sig positivt om det i "knivtråden". Så jo, jag anser nog att det finns ett visst underlag. Att "jag" bestämde just den här modellen var att det var just den modellen som föreslogs i knivtråden.

3. Jag har inget behov av att "öka tillhörigheten till Utsidan", var har du fått det ifrån?

4. Tack för förslaget, men jag är inte intresserad av en fastbladare för tillfället.

Mvh
Fredrik

Tack för din vänliga hälsning. Trist att du missuppfattat min missuppfattning och tog det som ett personligt påhopp. Det var det inte menat som.

Mvh

J

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Hehe, hoppas verkligen inte det. Det blir ju lite konstigt att be alla att anmäla sig igen nu som jag gör. Men det var ju lite spretigt från början, så jag tyckte att det var bäst att kolla intresset för det här innan jag tar kontakt med Johny igen. Känns lite mer seriöst...

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.