Forumkniv - EKA Swede 92

Ok

jag är på. Blir det någon beställning önskar jag ha forumsignaturen.

Går inte det får jag väl inte sinka idén utan accepterar default.

Thure
 
Vad säger Utsidan...

Bara tre nya svar på enkäten under helgen, så jag gör ingen ny sammanställning... Ni kan se se den senaste här: http://www.utsidan.se/forum/showpost.php?p=617238&postcount=76

Så den kniv som fortfarande gäller är alltså:
EKA Swede 92 med Masurskalor och rostfritt 12c27-stål, en läderväska som tillbehör och på bladet så är det en lasergravyr, "[Utsidans kompassnål] Forumkniv 2012 nr X/Y".

Frågan är... Kan vi få ihop tillräckligt med folk för den här kniven? Hur många är intresserade om vi gissar lite på att priset hamnar kring 600 kr (väldigt uppskattat)?


Har du/ni fått OK att använda "Utsidans kompassnål" ?

Mvh troswe
 
Handlar man 50 knivar borde det bli handlarpris och inte kundpris.
Förutsatt nu att det blir alla 35 intressenterna kvar.
Intresset kvarstår, behöver ingen ask eller fodral.
 
Nio anmälda. Kom igen nu alla :)

Har du/ni fått OK att använda "Utsidans kompassnål" ?

Mvh troswe

Jag har ärligt talat inte frågat utsidans styrande om lov. Men det är ju såklart en bra idé. Men om de säger nej (varför de nu skulle göra det), så är det ju inga problem att vrida nålen två grader så att den pekar åt ett annat håll ;)
 

clindh

Forumvärd
Kul projekt!

Jag kan köra en blänkare på framsidan om det här, så kanske några fler uppmärksammar. Kan någon tota ihop en liten summering av projektet och maila mig, med någon bild kanske så fixar jag.

Och som svar på frågan om det är OK att ha med Utsidan-logo: naturligtvis. Jag kan skicka en EPS till någon, eller loggor i högre upplösning - om det är enklare för gravyren.
 
Jepp :)

Kul projekt!

Jag kan köra en blänkare på framsidan om det här, så kanske några fler uppmärksammar. Kan någon tota ihop en liten summering av projektet och maila mig, med någon bild kanske så fixar jag.

Och som svar på frågan om det är OK att ha med Utsidan-logo: naturligtvis. Jag kan skicka en EPS till någon, eller loggor i högre upplösning - om det är enklare för gravyren.

Hej Christer!
Det får du väldigt gärna göra. Jag vet inte om det är någon som är bättre på att sätta samman loggan med texten, eller om vi ska låta EKA/Casström göra det. Jag skickar ett mail till dig under dagen.

/Fredrik
 
Med ett så positivt svar från Christer kan det här inte bli annat än ett lyckat projekt:)
Med lite reklam på framsidan kommer säkert fler intressenter att anmäla sig.

Varför inte en gravering på knivbladet som består av "pilen + utsidan.se" (enligt logotypen längst upp på denna sida följt av "Forumkniv 2012 no XX/YY" på raden under (iställer för nuvarande text "Störst inom äventyr och friluftsliv")?

Jag är fortfarande med. Håller dock med seobserver att vi måste kunna starta från ett handlarpris (fabrikspris) i diskussionen med EKA.
 
Med ett så positivt svar från Christer kan det här inte bli annat än ett lyckat projekt:)
Med lite reklam på framsidan kommer säkert fler intressenter att anmäla sig.

Varför inte en gravering på knivbladet som består av "pilen + utsidan.se" (enligt logotypen längst upp på denna sida följt av "Forumkniv 2012 no XX/YY" på raden under (iställer för nuvarande text "Störst inom äventyr och friluftsliv")?

Jag är fortfarande med. Håller dock med seobserver att vi måste kunna starta från ett handlarpris (fabrikspris) i diskussionen med EKA.

Det tycker jag låter helt ok!
Jag sätter upp dig som nr 11.

Jag ska, såklart, framföra önskemålet om handlarpris när jag tar kontakt med dem igen. Men då bör vi nog komma upp i 50-talet personer. Jag har fått ett OK från EKA på 25 pers...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.