Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Forumkniv - EKA Swede 92
- Trådstartare omnes
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
byta numreringen mot forumsignatur alternativt ha bägge mot extra kostnad?
Thure
Bra fråga... Jag tog inte upp det då det inte var så många som skrev det som alternativ i enkäten, det var bara du
Hej!
Du har missuppfattat allting...
1. Jag vet att det finns sedan tidigare, har sett dessa.
2. Det var inte mitt förslag från början, utan det var soundoptics som kläckte den här fina idéen. Och det var flera som uttryckte sig positivt om det i "knivtråden". Så jo, jag anser nog att det finns ett visst underlag. Att "jag" bestämde just den här modellen var att det var just den modellen som föreslogs i knivtråden.
3. Jag har inget behov av att "öka tillhörigheten till Utsidan", var har du fått det ifrån?
4. Tack för förslaget, men jag är inte intresserad av en fastbladare för tillfället.
Mvh
Fredrik
Tack för din vänliga hälsning. Trist att du missuppfattat min missuppfattning och tog det som ett personligt påhopp. Det var det inte menat som.
Mvh
J
Tack för din vänliga hälsning. Trist att du missuppfattat min missuppfattning och tog det som ett personligt påhopp. Det var det inte menat som.
Mvh
J
Hehe, nejdå, jag tog det inte som ett personligt påhopp. Ingen skada skedd
AjdåDå är vi uppe i fem anmälda![]()
~Paul~
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg