Forumkniv - EKA Swede 92

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
byta numreringen mot forumsignatur alternativt ha bägge mot extra kostnad?

Thure

Bra fråga... Jag tog inte upp det då det inte var så många som skrev det som alternativ i enkäten, det var bara du :) Så utifrån enkäten så skulle jag nog säga "nej". Rent praktiskt? Klart att det går, frågan är hur mycket dyrare det blir.

Hej!

Du har missuppfattat allting...

1. Jag vet att det finns sedan tidigare, har sett dessa.

2. Det var inte mitt förslag från början, utan det var soundoptics som kläckte den här fina idéen. Och det var flera som uttryckte sig positivt om det i "knivtråden". Så jo, jag anser nog att det finns ett visst underlag. Att "jag" bestämde just den här modellen var att det var just den modellen som föreslogs i knivtråden.

3. Jag har inget behov av att "öka tillhörigheten till Utsidan", var har du fått det ifrån?

4. Tack för förslaget, men jag är inte intresserad av en fastbladare för tillfället.

Mvh
Fredrik

Tack för din vänliga hälsning. Trist att du missuppfattat min missuppfattning och tog det som ett personligt påhopp. Det var det inte menat som.

Mvh

J

Hehe, hoppas verkligen inte det. Det blir ju lite konstigt att be alla att anmäla sig igen nu som jag gör. Men det var ju lite spretigt från början, så jag tyckte att det var bäst att kolla intresset för det här innan jag tar kontakt med Johny igen. Känns lite mer seriöst...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips