Flugfiskare?

maskon; sa:
Svag 4:a Har inte träffat herr Andersson än.

Om jag gar upp och koper ett hardyspo uppe i deras flaggskeppsbutik pa Pall Mall pa lunchen da och sedan tar en flugfiskekurs i nagon av Kritstrommarna? Jag borde val klattra nagra steg eller? Trots att ovanstaende inte fanns med i hans sabla lista! Dessutom sa tror jag att jag har suttit i Lennart Bergqvists kna!

Hur som helst har har man antligen en riktig motivationsfaktor att flugfiska pa riktigt En topplista!!!!!

Aktuellt

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
Grad fyra

Hamnar nog på en fyra, men den rättelsen att jag inte har separat rum då jag bor i en 1,5:a. Jag har istället dedikerat hela min lägenhet till att vara ett flugfiskecentrum.

Peppe

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips