• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fjällvandring 13-19 augusti

Eftersom mitt resesällskap tyvärr backat ur så söker jag här någon som vill fjällvandra 13-19 augusti. Jag har fjällvandrat 6 gånger tidigare, senast i juni. Vistas gärna i naturen även på hemmaplan.
Hade väl tänkt mig Jämtland, Härjedalen eller Dalarna eftersom jag slutar jobba den 12/8 i Dalarna där jag spenderat sommaren och inte hinner ta mig så långt bort. Börjar studierna igen den 20:e men att komma nån dag sent är inget problem ;)

Att vandra själv ska väl också fungera - men det är ju så mkt trevligare med sällskap :)

Jag skulle väl beskriva mig som en trevlig 24-årig tjej som tycker om natur, musik, träning då och då, viss kultur, längdskidor och friluftsliv i olika former. Bor i Stockholm sedan 4 år men är hemma i Dalarna (Leksand och Falun) under sommaren.

Hör av er! :)

Hälsningar Anna
 
Ähh, ta ledigt från den 5:e och häng med mig (Sarek, Jotunheimen, Alperna, bara det finns natur!)! Jag har också fått en avbokning :(

// Jocke
 
Som jag precis skrev i två av "granntrådarna"...

Hej allihopa!
Jag är också ute efter resesällskap för fjällvandring. Är inte så noga vart, bara där finns fjäll och vildmark. Själv kan jag som absolut tidigast fara med tåg/buss från Luleå den 30/7 och hade tänkt mig några dagar till en vecka. Bra om jag är hemma senast 12 augusti, men inget måste (går planera om till valfri vecka i augusti vid behov).

Är vältränad, har allt i utrustningsväg o s v. (...utom tält, men har nytt finfint tvåmans- på inköpslistan, så det är snart fixat).

/ Niklas
 
Jotunheimen

Verkar vara ett återkommande problem med uteblivna reskamrater, har tänkt åka till Jotunheimen å vandra en vecka samma period 13-18 augusti, för tillfället ensam men lika sinat sällskap är alltid trevligt å välkommet.
Är erfaren vandrare.
 
Jag ska springa misnattsloppet 18:e så det kan bli lite krångligt, man vill ju inte vara alltför trött... Bor i stockholm, det skulle vara skitkul att komma iväg och leva lite enkelt.
 
Blev det någon tur?

Verkar vara ett återkommande problem med uteblivna reskamrater, har tänkt åka till Jotunheimen å vandra en vecka samma period 13-18 augusti, för tillfället ensam men lika sinat sällskap är alltid trevligt å välkommet.
Är erfaren vandrare.

Ft i södra delarna av landet för lite semester, men längtar såpass till fjällen att jag funderar på att resa norrut och spendera sista ledigheten på tur.
mvh/ulrika
 
Verkar vara ett återkommande problem med uteblivna reskamrater, har tänkt åka till Jotunheimen å vandra en vecka samma period 13-18 augusti, för tillfället ensam men lika sinat sällskap är alltid trevligt å välkommet.
Är erfaren vandrare.

Jag är sugen på Jotunheimen! Men kan inte förrns tidigast 16:e... Långsökt, men kanske?
/ Anna
 
Hej! Jag har tänkt att åka till Grövelsjön 18/8, hemma senast( Sthlm) 26/8. Är det en tidpunkt som passar någon?. Tältar helst men stugtur går utmärkt.
Mvh/ Håkan.
 
Packat å klart

Ft i södra delarna av landet för lite semester, men längtar såpass till fjällen att jag funderar på att resa norrut och spendera sista ledigheten på tur.
mvh/ulrika

Avfärden till Jotenheimen har dragit ut på tiden pga förkylning, är fortfarande på väg dock en dag försenat.



Tel nr 076-8355158
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
odegaarden Fjällvandring 15-21 augusti Reskompis 1
Fredrik0901 Fjällvandring i Augusti/September !! Reskompis 3
AndersOleander Fjällvandring i slutet av Augusti, början av September Reskompis 0
fjällvandring i juli/augusti Reskompis 0
IngeNilsson Fjällvandring sommar 2015 Reskompis 0
FiskarN_ Fjällvandring i 3 första veckorna i September Reskompis 0
kanis Sällskap fjällvandring cirka vecka 28-32? Reskompis 14
belone1 Reskompis för fjällvandring Reskompis 0
hamrin fjällvandring aug/sept Reskompis 0
istoffe Fjällvandring i juli Reskompis 4
defrgt55 En veckas fjällvandring någon? Reskompis 10
Joakim Ambrosson Sommaren, fjällvandring? Reskompis 3
Joakim Ambrosson Fjällvandring Reskompis 1
Heikkinen Följa med på fjällvandring v36 eller v37 Reskompis 0
marcopolo Fjällvandring v37 + Pyreneerna v38 Reskompis 5
FrankP Fjällvandring i sommar Reskompis 2
jnn79 Fjällvandring i Sarek Reskompis 0
Mattias O Fjällvandring v 37 Reskompis 0
halmstadpatrik Fjällvandring V31 Reskompis 7
Binna Följa med norrländska på fjällvandring i sommar? Reskompis 5
Are Fjällvandring v. 37 eller 38 Reskompis 0
solvindvatten Fjällvandring början aug Reskompis 0
whoisbob Fjällvandring, 13-23 juli Reskompis 2
Adam22 Fjällvandring Abisko-Kebne-Nikkaluokta Reskompis 2
ilisen Fjällvandring 13/8-18/8. Reskompis 0
d_skold Fjällvandring v 36 Reskompis 0
anak8932 Fjällvandring i September eller skidorna på senare? Reskompis 9
hbg Fjällvandring v39? Reskompis 1
MagnusXl Sällskap till Fjällvandring v 32-33 Reskompis 0
adonis Fjällvandring någon? Reskompis 1
zxcvbn Fjällvandring v.30 Reskompis 0
yogi_doo Fjällvandring Klimpfjäll(Sv) -> Norge; ~ Aug 15 - 30 Reskompis 0
cjonsson Fjällvandring i Norge 20-25/26 aug ??? Reskompis 0
sunenilsen Fjällvandring kring Sylarna i sommar! Intresserad? Reskompis 0
Fjällvandring vecka 34. Reskompis 0
Resekompis för fjällvandring i Jämtland/Sylarna. Reskompis 0
Fjällvandring/kajak i juli Reskompis 0
Mackan1991 Vandring v. 33-34 (10-25 augusti) Reskompis 0
moa_k40 Vandring i augusti Reskompis 1
dunderdotter Vandra med barn i skolåldern i början av augusti eller juli? Reskompis 4
Sega råttan Jämtlandstriangeln i augusti? Reskompis 5
Snusarn Padjelantaleden augusti 2015? Reskompis 9
Erik Lindfors Söker sällskap för ett kortare äventyr 13-18 augusti Reskompis 1
jennip Tågluff någon gång under maj-augusti 2014 Reskompis 0
Svante S Nybliven pensionär med hund önskar sällskap på fjällvandringen efter den 18 augusti Reskompis 1
erik.wesslan.1 Vandring i Abisko augusti Reskompis 0
robinhaag Replagskamrat till Sylarna Augusti 2012 Reskompis 11
Maja_76 UCPA, vandring kring Mont Blanc, Chamonix, augusti 2012 Reskompis 7
soran augusti=utomlands? Reskompis 0
bredviken Flugfiske i Älvdalen i slutet av augusti. Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.