Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fjällräven gyro, vart gömmer dom sig?
- Trådstartare blomberger
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Det är allt jag hittade hemma,ja en hel del kuddar. För fotografering och nyfikenhet hur mycket den sväljer,som en blåval ungefär.3 packsäckar, inklusive Constrictorn, är väl att överdriva en aaaning?
Eller är det bara dunkuddar i - för fotograferingen?
/Odd
Av en händelse dök det upp en på blocket idag,ganska dyr men jag slog till!Visa bilaga 43882
Nästan (OK, ja jag vet Joanna du trivdes visst inte i den?) ingen förnuftig människa bär en
riktig ramrygga utan Mantor - speciellt inte om den är lastad till ramens hela kapacitet.
Hittar man ingen begagnad - så tillverkar man sin egen, eller hur Alexander?Då blir
de bättre än originalen...
Klart att de fungerar bra. De satt ju på de manuellt burna Robot70lavetterna också
- på den där tiden när vi hade ett militärt försvar som omfattade hela landet ... och
befolkningen...
/Odd
Visa bilaga 43881
Alla säckarna har även en Mantor som alternativ bärsele...
Bilagor
De blev rätt bra - men så innihelvete osäljbart dyra, om all insatt tid skulle varit debiterad...
Personligen tycker jag nog de kloner som Alexander tillverkade var ännu bättre än originalet.
Bästa hembyggena jag någonsin sett. Han lyckades till och med hitta nitar som stämde...
Att sy är en sak, det klarar de flesta med en lämplig symaskin, även jag om jag skulle orka,
men att hitta hårdvaran och att få dit grejerna så att det ser rätt och serietillverkat ut - det
är händig trollkonst!
/Odd
Personligen tycker jag nog de kloner som Alexander tillverkade var ännu bättre än originalet.
Bästa hembyggena jag någonsin sett. Han lyckades till och med hitta nitar som stämde...
Att sy är en sak, det klarar de flesta med en lämplig symaskin, även jag om jag skulle orka,
men att hitta hårdvaran och att få dit grejerna så att det ser rätt och serietillverkat ut - det
är händig trollkonst!
/Odd
Den där Alexander,har han dessa till salu på hyllan,tar upp beställningar eller var det en begränsad tillverkning?
Bara undrar av nyfikenhet,de är mycket sällsynta. Jag hoppas min dyker upp snart så jag får testa hur det blir,är lite orolig att den inte skall passa med min längd och den fasta monteringen på ribban...men då får det bli nån kreativ lösning,har en liten idé i huve om att koppla ihop den med hagl.special selen
Bara undrar av nyfikenhet,de är mycket sällsynta. Jag hoppas min dyker upp snart så jag får testa hur det blir,är lite orolig att den inte skall passa med min längd och den fasta monteringen på ribban...men då får det bli nån kreativ lösning,har en liten idé i huve om att koppla ihop den med hagl.special selen
Jag lät frugan,ca 65kg sitta på lasthyllan på min tatonka lastenkraxe idag medans jag gick runt lite för att känna var belastningen verkligen känns och gör ont när det är överdriven vikt,100% axlarna trots hårt spänt mycket bra avbärarbälte och bra inställt. Tror på mantorn...ska bli intressant.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg