Fartkameror i 60cx

Inte de jag har, åtminstone. Det går att lägga till och ta bort filer efter eget gottfinnande, även sådana som bäst borde ligga kvar.

Anders
 
Jag har nu kopierat den aktuella filen till CN-kortet och det gick bra. Har dock inte haft tillfälle att prova om det fungerar efter det. Får återkomma i ärendet.
 
Är det så dåligt väder som du beskriver i det första inlägget så är väl dumt att köra i mer än 70 oavsett vad som står på skyltarna??? Det är ju max hastighet som står på dem, man bör väl anpassa sig lite efter rådande väder och väglag??? Då hade du inte behövt bekynra dig över fartkamrerna även utan GPS;)
 
Det händer ju ibland åtminstone här uppe i norrland att det är besvärligt väglag och då tar det någon dag innan vägverket hunnit ut och rengöra skyltarna. Under den tiden när väglaget kan ha hunnit bli bra är det ju onödigt att behöva gissa vad som står på skyltarna. Men för att vara säker kan man ju ligga på 70 hela tiden utom i tätort. Man kanske inte blir så populär bland medtrafikanterna förstås.
 
wicke02; sa:
Jag har nu kopierat den aktuella filen till CN-kortet och det gick bra. Har dock inte haft tillfälle att prova om det fungerar efter det. Får återkomma i ärendet.
Jag har nu testat om det fungerar men tyvärr med nedslående resultat. Inget larm vid kameran. Det måste vara något mer som skiljer korten åt.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.