Engångsgrill för en person
- Trådstartare Brune
- Start datum
granbom; sa:Perfekt, stör inte alls lika mkt som en stor engångsgrill när de sen ligger slängda i strandkanten, bakom stubbar och stenar etc...
Förbjud skiten
/M
Liksom det mesta som börjar med "engångs-". Utom möjligen kondomer.granbom; sa:Förbjud skiten
Strykarräven; sa:.... Jag är nämligen inte så sugen på att permanent ha en stor svart plåtnicklas på balkongen för att kunna grilla 2-3ggr/år...
Strykarräven; sa:Liksom det mesta som börjar med "engångs-". Utom möjligen kondomer.granbom; sa:Förbjud skiten
Fast, jag har en balkong och en kasse med träkol. Så jag funderar på att köpa en engångsgrill och använda som flergångs. Nån som provat? Jag är nämligen inte så sugen på att permanent ha en stor svart plåtnicklas på balkongen för att kunna grilla 2-3ggr/år...
Hmm, var rädd för det. Nå, jag får testa med något oömt under. Kanske kan man lägga nåt i botten, typ galler (t ex gallret från nån annans engångsgrill...)Per Ö; sa:Tyvärr är risken stor att du bränner hål på botten av grillen vid andra grillningen, och direkt överhängande vid tredje eller fjärde...
Strykarräven; sa:Liksom det mesta som börjar med "engångs-". Utom möjligen kondomer.granbom; sa:Förbjud skiten
Almgren; sa:Kanske en Biltema?
![]()