Dunjacka-lista

Ja, man kan undra om det vill sälja sina produkter eller om de bara vill tillverka dessa?

Montbell har blivit en högoddsare faktiskt (men ej Gert-kostymen, fast den var väl rosa, om vi tänker på en annan Gert) hahahaha. Fast de säljs ju inte här (klämma och känna-faktorn) är hög hos mig.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Nån som har Nike´s Expedition eller ACG Down Jacket? Och hur bra funkar Dry-Fit?

Såg den i butik igår och den verkade både smutt och klart prisvärd, ~1500:-.

valdemar

Tar tillbaka om Fjällräven, de verkar tillbaka igen. Fast de finns inte på nätet, däremot i Naturkompaniets hös/tvinterkatalog.

Värstingen kostar bara 10000kr Opppppps

Plockade hem Naturkompaniet-katalogen idag, såg detsamma på "Thermo 2 Down Jacket". Kan det priset verkligen vara rätt? 9999 kr? Ssssheeessssh... Finns det någon annan standardjacka som kostar lika mycket? Vad är det för special med denna? Inte mycket info om den. Var det den som hade inbyggd "hänga av sig-sele" häromåret?

Hej du

Får du inte den hemskickad? Jag tror "Gåsen" har en för 10 lakan också. Jag tror det var denna som hade hängaren.

Jag håller på och kollar upp "min" jacka tar lite tid.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips