Dunjacka-lista

Ja, man kan undra om det vill sälja sina produkter eller om de bara vill tillverka dessa?

Montbell har blivit en högoddsare faktiskt (men ej Gert-kostymen, fast den var väl rosa, om vi tänker på en annan Gert) hahahaha. Fast de säljs ju inte här (klämma och känna-faktorn) är hög hos mig.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Nån som har Nike´s Expedition eller ACG Down Jacket? Och hur bra funkar Dry-Fit?

Såg den i butik igår och den verkade både smutt och klart prisvärd, ~1500:-.

valdemar

Tar tillbaka om Fjällräven, de verkar tillbaka igen. Fast de finns inte på nätet, däremot i Naturkompaniets hös/tvinterkatalog.

Värstingen kostar bara 10000kr Opppppps

Plockade hem Naturkompaniet-katalogen idag, såg detsamma på "Thermo 2 Down Jacket". Kan det priset verkligen vara rätt? 9999 kr? Ssssheeessssh... Finns det någon annan standardjacka som kostar lika mycket? Vad är det för special med denna? Inte mycket info om den. Var det den som hade inbyggd "hänga av sig-sele" häromåret?

Hej du

Får du inte den hemskickad? Jag tror "Gåsen" har en för 10 lakan också. Jag tror det var denna som hade hängaren.

Jag håller på och kollar upp "min" jacka tar lite tid.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips