Fortsätter ni i den här stilen vågar trådstartaren snart inte ens försöka elda med sitt kök 
Dum fråga.....bensin och kök
- Trådstartare henkywallmark
- Start datum
öringen; sa:Fortsätter ni i den här stilen vågar trådstartaren snart inte ens försöka elda med sitt kök![]()
ping; sa:öringen; sa:Fortsätter ni i den här stilen vågar trådstartaren snart inte ens försöka elda med sitt kök![]()
Det är väl det som är syftet med 'hospitaliseringen av Sverige',kan man inte tvinga in folk i ett 'kuddrum' gör man hela skiten omöjlig istället.
Som att påvisa behovet av en bombvagn för att få i sig mat på turen,och eftersom den väger för mycket så stannar man hemma.
peter
Calle, jag förstår ditt ställningstagande. Att ställa en fråga på utsidan är som att tigga om problem och bensinkök är en ständigt flammande debatt.henkywallmark; sa:Jag (Calle) som startade denna tråd stannar hemma! Fjället är inget för mig, det blir mindre farligt i den rena staden![]()
Som andra skrivit; med bensinen. Grymt smidigt, inget paltande med andra vätskor.henkywallmark; sa:En kanske dum fråga (är väl dum....)... behöver man förvärma ett kök som man använder bensin på?
Inte alla kök, Jag har 1 Coleman kök bare er att pumpa upp trycket och tända på.henkywallmark; sa:Hej
En kanske dum fråga (är väl dum....)... behöver man förvärma ett kök som man använder bensin på?
mvh
Calle