Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ditt senaste inköp "bilder"
- Trådstartare Gun-valld
- Start datum
Voyager Light
..sent using tapatalk
Linneskjorta. Skönt att ha på sig i skogen på sommarn.
Hej. Någon som vet hur linne är mot mygg?
Jag får en känsla av att det inte ger mkt skydd. Men om det skyddar bra så skulle man ju kunna köpa några sådana till sommaren.
Aktuellt
ANNONS
Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig
Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.
Några olika Lightwoolprodukter från Aclima - bra priser på Outnorth.se
..sent using tapatalk
..sent using tapatalk
Om en dryg vecka kan jag tala om för dig när jag är tillbaka från min tur.Hej. Någon som vet hur linne är mot mygg?
Jag får en känsla av att det inte ger mkt skydd. Men om det skyddar bra så skulle man ju kunna köpa några sådana till sommaren.
Skickat från min SM-G903F via Tapatalk
Fjällräven experimental 50
Mitt senaste begagnatfynd, en 50-liters rygga. Fjällräven experimental 50. Enligt säljaren en rygga som endast tillverkats i en testserie. Blev visst för dyr för större upplagor. Sjukt rejäl är den i vart fall. 500 bagis!
Edit: aargh!!! Min eländiga telefon vill inte ladda upp bilden. Får väl återkomma med den....
Anders
Mitt senaste begagnatfynd, en 50-liters rygga. Fjällräven experimental 50. Enligt säljaren en rygga som endast tillverkats i en testserie. Blev visst för dyr för större upplagor. Sjukt rejäl är den i vart fall. 500 bagis!
Edit: aargh!!! Min eländiga telefon vill inte ladda upp bilden. Får väl återkomma med den....
Anders
Anders
Och här kommer bildbevisen...
Bilagor
Liknande trådar
- Svar
- 11
- Visningar
- 2 K
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar