Ditt senaste inköp "bilder"

Boreal Designs Sedna

Från XXLs rea.

Bilagor

• 2016-07-26 kajak.jpg
    2016-07-26 kajak.jpg
    66.7 KB · Visningar: 2,338
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Köpte idag det här liggunderlaget hos XXL. Isolerar till -17 grader, R-värde: 4,9 och vikt bara 405g (!!!).

Hade annars mest en kombination av Exped UL Synmat 5 och thermarest z-lite eller bara Exped Synmat 7, som väger nästan ett kilo.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    38.6 KB · Visningar: 2,029
Jag fick en T-shirt av min sambo , en hyllning till mina intressen

GMV0XBm.jpg

Kul grej. Materialet är nån sorts sporttröjevariant typ fotbollskläder men jag misstänker att trycket kan bli lite svettigt. Hursomhelst : rart!

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Kavring

Avslutat
Just köpt ett litet innertält på 400g på Aliexpress. Tänkte byta ut ett annat jag har + kanske använda det med tarp. Får väl se när det dyker upp.

Bilagor

• axeman.jpg
    axeman.jpg
    122.2 KB · Visningar: 1,858
Äntligen!!!
Ännu en Haglöfs Alaska, och nu äntligen i den fjärde färgen. Den svårfunna Graalen - den orangea Alaskan.

Nu har jag den kompletta/fullbordade samlingen; en orange, en blå, en svart och en grön Alaska.
Alla av olika årgångar, olika ramländer, olika säckdesigner och olika textiler... Trumvirvel please:

Bilagor

• PICT8641-72dpi.jpg
    PICT8641-72dpi.jpg
    132.1 KB · Visningar: 1,577

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.