Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ditt senaste inköp "bilder"
- Trådstartare Gun-valld
- Start datum
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
29351
Avslutat
Blåsa för $13,99 AUD
Passade på att beställda en blåsa från Kina för $13,99 AUD inklusive frakt
, då jag ändå skulle köpa annat därifrån... Ska hårdtesta den när den kommer, så man få se om det är någon kvalité... ??
Återkommer med en grundlig recension...
"Specification: Two layers cargo design, one for hydration bladder, and the other for extra carrying purpose. Adjustable shoulder strap and chest belt. Color: Army Green. Fabric: Waterproof 600D high density Nylon. Hydration Bladder Capacity: 2.5L with (on/off) bite valve. Size: 44 x 20cm. Weight: 430g / 15.2 OZ"
Mvh troswe
Passade på att beställda en blåsa från Kina för $13,99 AUD inklusive frakt
Återkommer med en grundlig recension...
"Specification: Two layers cargo design, one for hydration bladder, and the other for extra carrying purpose. Adjustable shoulder strap and chest belt. Color: Army Green. Fabric: Waterproof 600D high density Nylon. Hydration Bladder Capacity: 2.5L with (on/off) bite valve. Size: 44 x 20cm. Weight: 430g / 15.2 OZ"
Mvh troswe
Bilagor
Troswe, jag har tittat på din sygrej men kan inte förstå hur den används. Kan du förklara eller länka till nån instruktionsfilm på youtube?
Kanske något i den här stilen? http://www.slojd-detaljer.se/Product.aspx?productid=3185
Finns en PDF som beskriver hur man syr.
Hade en liknande pryl när jag lagade handskar och sånt till grabbens hockeylag, riktigt bra grej.
Aktuellt
ANNONS
Snälltåget – på räls till äventyret
Möt Snälltåget på Outdoor Festival 2026 – som tar dig till friluftsdestinationer i Sverige och Europa. Som festivalbesökare får du 10% rabatt.
Troswe, jag har tittat på din sygrej men kan inte förstå hur den används. Kan du förklara eller länka till nån instruktionsfilm på youtube?
Så här: http://www.youtube.com/watch?v=yNFMzAEW0V0
För övrigt köpte jag ett par svetshandskar idag. Ett måste för alla som älskar att elda. Ska korta av kragen lite:
![]()
Blev ett par nya trailrunningdojjor på Löplabbet. Blev glatt överraskad när det var 50% rea för att det var förra årets färg.
Undrar när den färgen/färgerna kommer tillbaka??
Liknande trådar
- Svar
- 0
- Visningar
- 497
Dela: