Ditt senaste inköp "bilder"

Lite smått o gott

Vattentätt mobilfodral, eldstål, flytrem till glasögonen och tallriks o muggkit med spork.
 

Bilagor

  • IMG_1938.jpg
    IMG_1938.jpg
    32 KB · Visningar: 2,201
Ett fotogenkök av äldre modell passade utmärkt bland mina pinaler och så fick det bli.
 

Bilagor

  • shop.20-1P_190x190.jpg
    shop.20-1P_190x190.jpg
    7.6 KB · Visningar: 2,041
Hittar dom inte. Hur är dom benämnda?

Man måste ringa till dom går inte o beställa på hemsidan, numret står på hemsidan. Man betalar då med kort över telefonen. Dagen efter jag beställde dom hade jag dom hemma. Och jag har testat dom också på senaste paddelturen hittade dock inga sprickor men väl trädrötter som jag tryck in dom under satt som berget så jag är jättenöjd.
//Kjell
 
Man måste ringa till dom går inte o beställa på hemsidan, numret står på hemsidan. Man betalar då med kort över telefonen. Dagen efter jag beställde dom hade jag dom hemma. Och jag har testat dom också på senaste paddelturen hittade dock inga sprickor men väl trädrötter som jag tryck in dom under satt som berget så jag är jättenöjd.

//Kjell


Låter som en bra produkt, ska försöka beställa samma. Patriks_L's alt känns tveksamt ;)
Trevlig tur Kjell!
/Thomas


..sent using tapatalk
 
Man måste ringa till dom går inte o beställa på hemsidan, numret står på hemsidan. Man betalar då med kort över telefonen. Dagen efter jag beställde dom hade jag dom hemma. Och jag har testat dom också på senaste paddelturen hittade dock inga sprickor men väl trädrötter som jag tryck in dom under satt som berget så jag är jättenöjd.
//Kjell

Jag har för mig jag sett detta tidigare och efter lite ledande, där jag själv skrivit vilket gjorde det lite lättare att hitta


http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=5502&highlight=tent

klipp från det inlägget även om jag inte var tillräckligt smart att länka till produkten för nu hittar jag den inte, men Addnature har kvar bilden

L_TENTPEGEXT.jpg



Per
 
Kom med posten idag :)
 

Bilagor

  • IMG_1785[1].jpg
    IMG_1785[1].jpg
    38.1 KB · Visningar: 1,726
  • IMG_1786[1].jpg
    IMG_1786[1].jpg
    42.5 KB · Visningar: 1,726
  • IMG_1787[1].jpg
    IMG_1787[1].jpg
    36.7 KB · Visningar: 1,737
  • IMG_1788[1].jpg
    IMG_1788[1].jpg
    38.5 KB · Visningar: 1,731
  • IMG_1790[1].jpg
    IMG_1790[1].jpg
    39.7 KB · Visningar: 1,805
  • IMG_1791[1].jpg
    IMG_1791[1].jpg
    31.5 KB · Visningar: 1,723
Kom med posten idag... :)

Alla bilder har blivit tiltade, ber om ursäkt för detta.
 

Bilagor

  • IMG_1792[1].jpg
    IMG_1792[1].jpg
    45.2 KB · Visningar: 1,727
  • IMG_1800[1].jpg
    IMG_1800[1].jpg
    36.5 KB · Visningar: 1,732
Låter som en bra produkt, ska försöka beställa samma. Patriks_L's alt känns tveksamt ;)

Varför det? Det enda som verkar skilja är hålet, men det borde man enkelt kunna lösa genom att antingen slå en fiskarstek eller ett halvslag kring spiken eller genom att böja tillbaka spikhuvudet 270° om man vill ha en ögla... :)

Kilar/stoppers är ju ett alternativ till större sprickor, men då börjar det ju kosta och väga lite...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.