Haha, vadå nödlösning? Det där verkar ju sjukt ändamålsenligt!Nöd-lösningar; sök på "uridom"
Det här med pissflaska
- Trådstartare aronwidforss
- Start datum
Haha, vadå nödlösning? Det där verkar ju sjukt ändamålsenligt!Nöd-lösningar; sök på "uridom"
Glömde säga att man ibland ser fyllda flaskor med urin längs E4. Enligt polisen är det yrkesförare som inte har tid utan pinkar i farten. Så den kan vara en tidsbesparare för upptagna människor. Kanske något att börja marknadsföra i lyxvariant till politiker och bankdirektörer?
Jag har alltid varit mycket konfunderad över fenomenet pissflaska. Nu har jag visserligen inte slagit läger i förhållanden där det skulle vara hälsovådligt att ta sig ut en vända om natten, men vad är egentligen grejen?
Glömde säga att man ibland ser fyllda flaskor med urin längs E4. Enligt polisen är det yrkesförare som inte har tid utan pinkar i farten. Så den kan vara en tidsbesparare för upptagna människor. Kanske något att börja marknadsföra i lyxvariant till politiker och bankdirektörer?
Grejen ær væl just att man kør pissflaska nær det ær hælsovådligt att ge sig ut, dvs. inte vært energiførlusten att ge sig ut. Har faktiskt aldrig hørt att andra æn typ høghøjdsalpinister bruka detta, helt klart en nyhet før mig isåfall också.