Delad frakt på Shelby-beställning?

Tänkte beställa en del tyg från http://www.shelby.fi, och det verkar som om jag måste betala paketfrakt, dvs. €18.50. Så om det är någon annan i GBG-regionen som hade tänkt pyssla ihop nåt inom den närmsta tiden vore det ju sjysst om man kunde dela på frakten.

Någon?

Jag har faktiskt lurat en del på att dra iväg ett likadant inlägg själv.

Ja, jag är gärna med och delar på frakten. Jag bor i Göteborg så om du bor i närheten kan vi ses i stan för överlämning av grejerna och pengar om du vill ha de i förskott.

Vilken dag hade du tänkt som deadline för beställningen?
/Anders

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
AndersOleander; sa:
Jag har faktiskt lurat en del på att dra iväg ett likadant inlägg själv.

Ja, jag är gärna med och delar på frakten. Jag bor i Göteborg så om du bor i närheten kan vi ses i stan för överlämning av grejerna och pengar om du vill ha de i förskott.

Vilken dag hade du tänkt som deadline för beställningen?
/Anders

Jag bor också i gbg.

Deadline? Vad sägs om det helt slumpmässiga datumet runt den 25:e? :)

monkeyman; sa:
Jag bor också i gbg.

Deadline? Vad sägs om det helt slumpmässiga datumet runt den 25:e? :)

Å jag som trodde du skulle säga ikväll eller på söndag. Men eftersom jag inte har bråttom att få grejerna så har jag inget emot att vänta några dagar och kanske få med någon mer.
/Anders

Hej igen.
Det går inte maila till dig så om du mailar över din epostadress till hajen@oleander.se så kan jag maila dig min del av den kommande beställningen.
/Anders

Synd att man inte är mer aktiv på fourmet... nåja, tänkte beställa lite prover "vilken dag som helst", och sen borde det väll bli en beställning framöver.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips