Databas för vikter

Släpper nu en testversion på en databas för att registrera vikter på olika produkter. Tanken är att man lägger till sina egna produkter och de vikter som man själv vägt. Det gör att man kan få reda på vad olika produkter väger i verkligheten och vikten för olika storlekar.

Allt är inte klart, det finns fler planerade funktioner med listor och sökningar men jag tänkte höra vad ni tycker och få lite feedback innan jag fortsätter.

http://www.greenandfree.se/vikter

Lyfter mitt inlägg då jag har lagt in lite uppdateringar. Nu kan man lägga in bilder på produkterna och även namn och en länk till den som lagt in produkten.

Databasen blir intressantare ju fler produkter som läggs till så om intresset finns får ni gärna lämna lite feedback här eller lägga till någon produkt i listan.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Absolut ett trevligt projekt...
Kollade in sidan och de blev lite förvirrad när man klickar på Brännare och får upp Hillebergstälten..

Ojdå =) eftersom brännare är den första kategorin verkar det som några produkter hamnat fel. Dock är det åtgärdat nu...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips