Damasker

Är det någon som har erfarenhet av, eller kan ge mig råd om damasker. Har tittat på Berghaus "Yeti Extrem" eller Terra Nova Terragaiters. Är dom bra? Ger gummit någon extra värme åt foten? Hur är det med kondens innaför gummit?

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Yeti Extreme

Hej. Har använt Yeti Extreme och gillar dem. Gummit ger nog ingen extra värme, men jag har inte haft något problem med kondens heller. Vad som är bra, tycker jag är att den går ner ordentligt över skon, vilket är bra i väldigt kallt väder. Hyffsat lätta att få på vilken doja som helst, också, eftersom gummit gör att de blir lite "elastiska".

Para ett par korta kommentarer.

/Kotten

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips