Dagens rea-tips (allmänt)!

Jaha? ok
jag mailade dem innan imorse å då sa det att det skulle vara igång i förmiddags.
aja antar det tag lite tid å få sidan uppdaterad. :)

tack för infon nu vet jag :)
 
Lite besviken på klättersortimentet i online-rean, känns som att de mest säljer halvkonstiga utgående produkter som de vill bli av med. Fast jag fyndade på butiksrean och hittade 2 st friends för 299 kr st. :) :)

Det är väl för att onlinerean försöker bli av med det som butiksrean inte fick att gå åt ;)
 
Reor är väl till för att bli av med svårsålda prylar...
Eller möjligen för att få folk att komma för åtråvärda saker - och av bara farten shoppa loss på lite annat man inte behöver.

Det kanske vore osmart att köra med "lockvaror" och samtidigt ha fraktfritt, så att folk bara köper slut på just lockvarorna...


(Jag har dock ännu inte gett upp hoppet om "gratis luncher" - även om jag egentligen vet bättre...)
 
Vän av ordning

...önskar att denna tråd inte ska innehålla en massa tugg. Då försämras kvalitén avsevärt.

HåkanF
 
www.backcountry.com kör nu en rea på sina kammar och en hel del annat som har att göra med klättring. Någon som vet om kostnadsdetaljerna vid beställning?
[edit]Verkar dock ej gå att beställa prylar från de åtråvärda tillverkarna.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.