Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dagens rea-tips (allmänt)!
- Trådstartare Martin Fjäderlätt
- Start datum
-
- Taggar
- rea
Någon som sett nått på hemsidan?
Änsålänge har ja inte sett nått mer än de vanliga fyndlådan och kampanjerna...
Addnature gör det igen, sommarrea 2011!
http://www.addnature.com/sommarrea2011.html
Endast i Butikerna från och med idag, men den 29e öppnar rean även i webbutiken!
Skynda fynda!
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Någon som sett nått på hemsidan?
Enligt deras facebook-sida ska den dra igång runt 15:30.
Lite besviken på klättersortimentet i online-rean, känns som att de mest säljer halvkonstiga utgående produkter som de vill bli av med. Fast jag fyndade på butiksrean och hittade 2 st friends för 299 kr st.
Lite besviken på klättersortimentet i online-rean, känns som att de mest säljer halvkonstiga utgående produkter som de vill bli av med. Fast jag fyndade på butiksrean och hittade 2 st friends för 299 kr st.![]()
![]()
Det är väl för att onlinerean försöker bli av med det som butiksrean inte fick att gå åt
Reor är väl till för att bli av med svårsålda prylar...
Eller möjligen för att få folk att komma för åtråvärda saker - och av bara farten shoppa loss på lite annat man inte behöver.
Det kanske vore osmart att köra med "lockvaror" och samtidigt ha fraktfritt, så att folk bara köper slut på just lockvarorna...
(Jag har dock ännu inte gett upp hoppet om "gratis luncher" - även om jag egentligen vet bättre...)
Eller möjligen för att få folk att komma för åtråvärda saker - och av bara farten shoppa loss på lite annat man inte behöver.
Det kanske vore osmart att köra med "lockvaror" och samtidigt ha fraktfritt, så att folk bara köper slut på just lockvarorna...
(Jag har dock ännu inte gett upp hoppet om "gratis luncher" - även om jag egentligen vet bättre...)
med reor är väl att man köper sånt man inte visste att man behövde.
Thure
Nej, nu tänker du på clas ohlsson
www.backcountry.com kör nu en rea på sina kammar och en hel del annat som har att göra med klättring. Någon som vet om kostnadsdetaljerna vid beställning?
[edit]Verkar dock ej gå att beställa prylar från de åtråvärda tillverkarna.
[edit]Verkar dock ej gå att beställa prylar från de åtråvärda tillverkarna.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg