Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dagens rea-tips (allmänt)!
- Trådstartare Martin Fjäderlätt
- Start datum
-
- Taggar
- rea
Att sälja lagatsom nytt borde vara vilseledande marknadsföring. Jag såg inget i annonserna om att det skulle vara sekunda varor.Det där låter för bra för att vara sant. Jag tror de har lagat några punkterade.
/Patrik
Nej det vore kriminellt, men nåt skumt är det nog. Kanske visningsex?Att sälja lagatsom nytt borde vara vilseledande marknadsföring. Jag såg inget i annonserna om att det skulle vara sekunda varor.
/Patrik
Man får komma ihåg också att Basic-versionen väl inte har nån isolering, även fast jag tyckte det stod 4-säsongs?
Exped Synmat Basic har fiberisolering enligt specifikationen (namnet SynMat indikerar även det), annars hade de nog inte uppnått R-värde av 4 som anges. Dock verkar den ha lite sämre isolering än den mer påkostade SynMat 7 R=4,7 (som har inbyggd pump). Så isoleringen för att förhindra att kall luft cirkulerar inuti madrassen är nog där, men kanske lite mindre?Man får komma ihåg också att Basic-versionen väl inte har nån isolering, även fast jag tyckte det stod 4-säsongs?
| Exped SynMat Basic 7.5 Sleeping Mat | Review
A fairly high-spec yet reasonably-priced sleeping mat with a fairly luxurious 7.5cm depth
Senast ändrad:
XXL har usla finanser och bolaget var konkursmässigt i somras. Det är ingen hemlighet att de vill tömma lagren, och det får kanske kosta vad det vill. Inte överraskande med fyndläge.
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg