Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Cykla Sverige - Grekland på 5 tusen?
- Trådstartare musse592
- Start datum
Problemet är väl att du ofta måste betala för att tälta, och att något oförutsett kan hända. Men annars fungerar det nog, se t ex
http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=72504
http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=72504
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Hur tänker du dig returen?
Hur tänker du dig returen?
Men returen räknar jag inte med där. 5000 för bara mat och vatten
Bör kunna gå, ser fram mot din genomföranderedovisning.
go tur
go tur
jag hade tänkt mig något liknande till italien (tror jag kommer sikta på 7000) jag har kunnat cykla i en vecka utan att spendera mycket på mat (ta med ris i portionspåsar är billigt) men detta beror ju på packningskapacitet. Annars tror jag det huvudsakliga problemet är att betala för camping. Hade du tänkt cykla via öst- eller västeuropa, avsevärda skillnader i pris.
jag hade tänkt mig något liknande till italien (tror jag kommer sikta på 7000) jag har kunnat cykla i en vecka utan att spendera mycket på mat (ta med ris i portionspåsar är billigt) men detta beror ju på packningskapacitet. Annars tror jag det huvudsakliga problemet är att betala för camping. Hade du tänkt cykla via öst- eller västeuropa, avsevärda skillnader i pris.
Hade tänkt italien från början också. Men finns fler goa länder som Kroatien på vägen ner. Jag cyklar genom Öst-Europa. Så det är något billigare. Men angående campingen tror jag inte det kommer vara några större problem. Kommer nog fråga Markägare om man kan tälta etc. eller i någons bakgård.
Sverige-Grekland
Jag tror på ditt koncept. Tror jag skulle klara det själv. Brukar cykla runt lite i Sverige på låg budget och du kommer att passera billigare länder. Skriv några rader när du kommer hem. Just nu sitter jag fast i ekorrhjulet men om något år är jag pensionär och då tänker jag åka ut i Europa . Med en låg pension är det en nödvändighet att hålla kostnaderna nere. Lycka till och jag är förväntansfull om att höra om din resa.
Jag tror på ditt koncept. Tror jag skulle klara det själv. Brukar cykla runt lite i Sverige på låg budget och du kommer att passera billigare länder. Skriv några rader när du kommer hem. Just nu sitter jag fast i ekorrhjulet men om något år är jag pensionär och då tänker jag åka ut i Europa . Med en låg pension är det en nödvändighet att hålla kostnaderna nere. Lycka till och jag är förväntansfull om att höra om din resa.
ok, jag hade tänkt mig liknande att fråga om man får sova på någons tomt men siktar på att inte behöva sova på någons tomt för att klara sig, utan snarare fråga för att sänka utgifterna så mycket som möjligt.
Exakt!
Tänker samma sak! Dessutom tycker folk det är kul att bjuda hem människor som är ute och gör sådant här. Har jag hört.
Liknande trådar
- Svar
- 3
- Visningar
- 715
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg