Cykel tur i Sundsvall!!!!

Det skulle vara kul att dra ihop några stycken och ta en liten xc tur runt omkring sundsvall!!!
Finns det någon som är intresserad tro??

//Fredde

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Det skulle vara skitkul om vi kunde hoja någongång!!
Det är inge vidare att hoja omkring själv.Var ute på en 4mils sväng idag själv,och det är ganska trist!!!

//Fredde

Jepp, skulle vara kul.
Just nu cyklar jag som en tok var och varannan dag - försöker komma i form till Finnmarksturen.
Var brukar du cykla?

/Ronny

Hade tänkt vara med påfinnmarken jag med...men men!!
Själv brukar jag hoja på en massa ställen tex. norra,södra berget,sidsjön runt omkring bergsåker och ut till Njurunda och runt till matfors!!!Men all ställen är välkommen!!
Vart brukar du cykla då?Och säg bara till när du vill ta en cykel tur,ska ta och försöka följa med!!

//Fredde

Börjar ångra att jag anmält mig till Finnmarksturen...
Vi kan väl ta en cykeltur nån gång efter att finnmarksturen varit - ska inte cykla så mycket mer nu innan den. Vilar mig i form...
Du kan nå mig på ronnyostling@yahoo.se om du vill - kanske lite lättare än att hoppa in och hitta den har rubriken hela tiden?!

Ronny

Karta

Hej grabbar! Jag håller på att fixa till en digital karta över Sundsvallsområdet med hjälp av flygbilder...än så länge ser det kanon ut! Mycket detaljerat med stigar osv... men det tar lite tid att pussla ihop den...men men...

Det vore jättebra om alla sundsvallare kunde skriva en rad om vad ni känner till för stigar å leder i Sundsvallstrakten så kan jag lägga in dom på kartan!

//Andreas

Ska ta och se om man kommer på några stigar och sånt!!Det låter jätte bra med en sån karta!!

//Fredde(Någon som vill hoja till veckan??)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips