Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det skulle vara skitkul om vi kunde hoja någongång!!
Det är inge vidare att hoja omkring själv.Var ute på en 4mils sväng idag själv,och det är ganska trist!!!
Hade tänkt vara med påfinnmarken jag med...men men!!
Själv brukar jag hoja på en massa ställen tex. norra,södra berget,sidsjön runt omkring bergsåker och ut till Njurunda och runt till matfors!!!Men all ställen är välkommen!!
Vart brukar du cykla då?Och säg bara till när du vill ta en cykel tur,ska ta och försöka följa med!!
Börjar ångra att jag anmält mig till Finnmarksturen...
Vi kan väl ta en cykeltur nån gång efter att finnmarksturen varit - ska inte cykla så mycket mer nu innan den. Vilar mig i form...
Du kan nå mig på ronnyostling@yahoo.se om du vill - kanske lite lättare än att hoppa in och hitta den har rubriken hela tiden?!
Hej grabbar! Jag håller på att fixa till en digital karta över Sundsvallsområdet med hjälp av flygbilder...än så länge ser det kanon ut! Mycket detaljerat med stigar osv... men det tar lite tid att pussla ihop den...men men...
Det vore jättebra om alla sundsvallare kunde skriva en rad om vad ni känner till för stigar å leder i Sundsvallstrakten så kan jag lägga in dom på kartan!
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer